Hoe vaak eet u achter uw bureau? Omdat u het druk heeft of omdat u net nog iets wilt afmaken? De eerste dag bij Prixos werd dat me verboden. Waarom? Omdat eten achter het bureau eenzaam is, kruimels op het bureau vermijden en vooral omdat écht pauze houden en samen eten heel belangrijk is.
Smeken uw meetings om extra dynamiek? Hang een glasbord in de vergaderzaal! Op een originele manier met uw huisgenoten communiceren? Noteer alle kattenbelletjes op een wandbord! Omdat whiteboards zo’n veelzijdige kantoorartikelen zijn, worden ze zowel door particulieren als professionals gebruikt. Welk whiteboard het beste bij uw situatie past, dat ontdekt u hieronder.
Net als in de supermarkt zult u bij het bestellen van uw kantoorartikelen regelmatig de keuze krijgen tussen ons huismerk Quantore en producten van A-merken. En zult u soms voor het huismerk gaan, en andere keren toch eerder een A-merk kiezen. In het assortiment etiketten krijgt u die keuze ook: een klein aantal, zeer gangbare, multifunctionele etiketten van ons merk Quantore en 1.500 andere artikelen van de 2 bekendste merken: Herma en Avery.
De eerste dag bij Prixos kantoorartikelen, Wat staat mij te wachten? Wat als ik iets verkeerd doe? Zouden de werknemers mij snel accepteren? Redelijk gespannen was ik om op maandagochtend voor het eerst het bedrijf binnen te wandelen. Als stagiaire stapte ik een nieuwe wereld in, vol producten waar ik allemaal nog nooit van had gehoord.
Een perforator op een bureautafel: het is een vertrouwd gezicht. Samen met de nietmachine, brievenbakjes, een pennenbakje en wat losse blaadjes vormt dit apparaatje de standaarduitrusting van eender welk bureau, zowel van leerlingen, ZZP’ers als bedrijfsleiders. Het ziet er zo’n simpel dingetje uit, dus denkt u misschien dat het doodeenvoudig is om er een nieuwe te bestellen. Want een perforator is toch … gewoon een perforator?!
Wist u dat maar liefst 20% van de Europeanen ooit het slachtoffer wordt van identiteitsfraude? Eén op vijf! Dat hoge getal bracht me stevig aan het schrikken. Ik stelde me dan ook prompt de vraag: ga ik zelf wel veilig om met mijn vertrouwelijke documenten? Het leek me het goede moment om een papiervernietiger aan te schaffen, dus ging ik even langs bij de collega’s van de Prixos klantenservice. Gelukkig staat Mark altijd klaar met goede raad en is hij bereid zijn tips ook met u te delen!
In mijn vorige blogartikels las u al enkele tips om minder tijd aan de aankoop van kantoorartikelen te besteden, zoals met één vaste leverancier in zee gaan op wie u volledig kan vertrouwen. Maar er bestaan natuurlijk nog andere manieren om op deze producten te besparen. De keuze van het merk speelt bijvoorbeeld een grote rol en kan u heel wat financieel voordeel opleveren. Daarom stel ik u in dit blogartikel graag Quantore voor, het groothandelsmerk waarbij kwaliteit en prijsvoordeel samengaan.
Ook deze week ontving de klantenservice weer verschillende vragen over kantoorartikelen en alles wat ermee te maken heeft. Zijn het nu meubelseries of accessoires voor kantoormachines, over alle soorten producten doen heel wat vragen en onzekerheden de ronde. Deze week laat ik Mark aan het woord, mijn opgewekte collega die u altijd met plezier te woord staat.
Organiseert u één keer per jaar een conferentie of wil u dat uw personeelsleden voortdurend te identificeren zijn? Dan zijn badges het ideale hulpmiddel. Maar welke badge past nu het best bij welk doel en hoe vindt u uw weg in het ruime assortiment van online leveranciers? Dat leest u in deze blogtekst, waarin we van vier vragen uit de praktijk vertrekken om u meer inzicht geven in hoe u badges kan inzetten in uw onderneming.
Kantoorbenodigdheden, kantoorspulletjes, kantoorartikelen, bureaumaterialen, … Welke term gebruikt u om de artikelen aan te duiden die u voor uw bureauwerk gebruikt? Hoe breed interpreteert u de term ‘spullen voor op kantoor’? En hoe kan u ze efficiënt bestellen? Dat zijn de vragen die ik in deze blogpost beantwoord.
De laatste maanden van het jaar staan meestal garant voor een berg archiveerwerk. Het nieuwe jaar zit er aan te komen en voor die tijd moeten we ervoor zorgen dat alles van het voorgaande jaar netjes gearchiveerd is. Kijk jij er tegenop? Niet nodig, want in dit blog beantwoorden we veel gestelde vragen en geeft Erik (webdesigner) een slimme tip waarmee je veel tijd bespaart.
Kent u die mop van dat vogeltje? Wat is het verschil tussen een dood vogeltje …?
“Én,” zult u denken, “wat is het verschil tussen dat arme vogeltje én iets anders?”
1 van 3