Klanten voor klanten

Iedere dag verwelkomen we nieuwe klanten en iedere dag komen bestaande klanten weer terug.
Klanten die ons vertrouwen, die tevreden zijn over onze service, de snelle leveringen, de ruime keuze en de scherpe prijzen:
     - ruim 1000 klanten hebben ons een 9.0 als beoordeling
     - 98% van de klanten beveelt ons aan!
Kijk ook op Kiyoh voor meer klantbeoordelingen!

 

Vlotte service & de beste prijs

Als jong bedrijf waren wij op zoek naar een betrouwbare leverancier voor onze kantoorartikelen in de brede zin van het woord.  Wij starten van 0 en hadden dus werkelijk alles nodig, van nietjes tot een whiteboard.  De keuze bij Prixos bleek zo uitgebreid dat we niet verder moesten zoeken.  We hebben hen dan ook meteen uitgeprobeerd. 
Nu, na meer dan een jaar, zijn we nog steeds zeer tevreden en bestellen we met vaste regelmaat papier, cartridges en andere spullen bij Prixos. De site is zeer gebruiksvriendelijk en dankzij de Favorieten-tool hoef je niet telkens te zoeken. En dankzij de snelle levering was alles de volgende dag al op kantoor.
We hebben inmiddels kunnen vaststellen dat de prijzen goedkoper zijn dan bij de concurrenten van wie we regelmatig aanbiedingen in de bus krijgen, dus ook daar geen enkele reden om van leverancier te veranderen!
7898D0F8C3AD[1]
          Eveline De Decker
          Vercity BV -  Stedelijke woonprojecten
          www.vercity.nl

...producten voordeliger, de levertijd korter en de verzenkosten lager...

Voorheen werd er altijd door ons hoofdkantoor ingekocht en vervolgens naar onze unit in Amsterdam verzonden. Zonde van het geld uiteraard. Prixos biedt dezelfde producten voordeliger aan, de levertijd is korter en de verzendkosten zijn ook een stuk lager. Nou zijn we geen grootafnemer, maar we zijn wel zeer tevreden over de afhandeling en kwaliteit die Prixos ons heeft kunnen bieden.
FC4ECC8B56B9[1]
Raoul van Heerden
H
urra Communications BV
raoul.vanheerden@hurra.com
www.hurra.com

Goede en betrouwbare service, gecombineerd met lage prijzen...
..Sinds jaren ben ik actief als management consultant. Voor mij is een leverancier, die waarmaakt wat hij belooft, van levensbelang. Regelmatig moet ik flexibel inspringen op de wensen van mijn klanten. Dit betekent dat ik soms op korte termijn een groot aantal presentatiemappen of andere zaken nodig heb. Bij Prixos is dit nooit een probleem. De service is altijd goed en betrouwbaar.
Op de website kan ik alles vinden wat ik nodig heb, en met prijzen, die ver beneden andere verzenders liggen. Voor mij telt eerst de goede service en die lage prijzen neem ik er graag bij!

6E080B3649C5[1]

                Alie Tigchelhoff
                Tigchelhoff Technology & Management (TT&M)
                 tt-m@wxs.nl 

 Prixos doet wat ze belooft... 

Pas geleden moest ik heel veel printen. Halverwege was de toner leeg. Geen nood, ik heb altijd een extra  in de kast. Wel haal ik dan direkt een nieuwe in de xxxxxx shop. Maar daar had ik nu geen tijd voor. Dus even gegoogled en zo kwam ik bij Prixos. Op hun site beloven ze dat ze de volgende werkdag leveren. Ik vertrouwde het niet helemaal, maar dat bleek niet nodig te zijn, de levering werd de volgende dag al geleverd.
Gelukkig had ik ook papier meebesteld, zodat ik niet meer die zware dozen hoefde te dragen. Ik weet wel wat ik in de toekomst doe: ik blijf bij Prixos.

065FA4F56AC4[1]

                Paul Groenendijk
                Publicist
                www.paulgroenendijk.nl

Ruim 50 euro goedkoper!
... Tot nu toe kocht ik bij XXXXXX*. Om de paar maanden hadden we toners, papier, ordners, mapjes, soms pennen, koffie, toiletpapier en meer nodig, voor ruim 150 euro. Door de crisis zijn we meer op de kosten gaan letten, en kwamen we bij Prixos terecht. Dezelfde bestelling kost nu nog maar 100 euro, ruim  50 euro goedkoper!
*de naam van deze aanbieder hebben we weggelaten – Prixos

7EF8BED195BC[1]

                Gert Vogely
                Thodim Vastgoed BV
                info@thodim.com

 

Betrouwbare levering en goede kwaliteit.
... Voor mijn werk als HR Consultant heb ik produkten van goede kwaliteit nodig, voor de presentatie aan mijn klanten. Ik bestelde Quantore papier en mappen, pennen, HP cartridges en nog een paar kleine dingen, voor een belangrijke meeting, twee dagen later. De volgende dag werd alles netjes geleverd, in een paar stevige dozen. Bij het uitpakken heb ik alles zorgvuldig gecontroleerd, alles was er! En de Quantore produkten zijn van dezelfde kwaliteit als de merken die ik eerder kocht, maar wel veel goedkoper!

656E78A29259[1]

                Madelon Van der Hoeven
                Sharpened HR Consulting
                info@sharpened.com

Onlangs bekeken